|
auteur: |
[Juju] |
date: |
[13-08-2011 04:05:38] |
|
Identification après le pillage intensif :
L'épée au fil au fil rouge : Epée longue +2 vorpale.
--------------------------
Hache des rois nains : Battle axe +4, acérée,
1x/Jour : invoque un huge élem de terre pour 16 rounds
--------------------------
Lame sainte : Epée à 2m +1 cuz' pas de pala dans la team :p
--------------------------
Armure de plaque d'Effroi : +3, aura de peur DC 20.
--------------------------
Baton de Soins : quarterstaff +2, 29 charges.
This white ash staff, with inlaid silver runes, allows use of the following spells:
* Lesser restoration (1 charge)
* Cure serious wounds (1 charge)
* Remove blindness/deafness (2 charges)
* Remove disease (3 charges)
--------------------------------------
Grimoire des sorts infinis :
L'ancien grimoire craque lorsque vous l'ouvrez. Chaque page du Livre des Sorts Infinis contient un sort décrit en termes de profane, permettant à un voleur, un clerc ou même un guerrier des facilement les comprendre. Chaque sort de chaque page peut être lancé une fois par jour.
La seconde fonction du grimoire permet d'ouvrir une page différente à chaque fois, ce qui permet d'accéder à de meilleurs sorts. Mais une fois la page tournée, le sort précédent est perdu à jamais, sauf s'il apparaît une nouvelle fois.
Attention : Si vous tournez la dernière page du livre, vous resterez bloqué sur ce sort.
Page ouverte actuellement : 17eme/25
Flame Strike
Evocation [Fire]
Level: Clr 5, Drd 4, Sun 5, War 5
Components: V, S, DF
Casting Time: 1 standard action
Range: Medium (100 ft. + 10 ft./level)
Area: Cylinder (10-ft. radius, 40 ft. high)
Duration: Instantaneous
Saving Throw: Reflex half
Spell Resistance: Yes
A flame strike produces a vertical column of divine fire roaring downward. The spell deals 8d6 damage. Half the damage is fire damage, but the other half results directly from divine power and is therefore not subject to being reduced by resistance to fire-based attacks.
----------------------------------
Anneau de régénération :
This white gold ring continually allows a living wearer to heal 1 point of damage per level every hour rather than every day. (This ability cannot be aided by the Heal skill.) Nonlethal damage heals at a rate of 1 point of damage per level every 5 minutes. If the wearer loses a limb, an organ, or any other body part while wearing this ring, the ring regenerates it as the spell. In either case, only damage taken while wearing the ring is regenerated.